Marek Markuszewski
Project Lead

Swoją aktywność na scenie twórców gier rozpoczął jako twórca rozszerzeń do gry Counter Strike w 2002 roku; grafik, projektant, producent z kilkunastoletnim profesjonalnym doświadczeniem w tworzeniu gier, zdobywanym w takich firmach jak Reality Pump CD, Projekt RED, współzałożyciel krakowskiego oddziału CD Projekt RED, pomysłodawca Starward Industries gdzie pełni rolę szefa produkcji gier.

Daniel Betke
Lead Programmer

Projektant i główny programista silnika GRACE 2, wykorzystywanego w firmie Reality Pump do produkcji takich gier jak Two Worlds oraz Two Worlds II (open-world RPG wydawane jednocześnie na PC oraz konsole), programista silnika w firmach CD Projekt RED (Witcher 3, Cyberpunk 2077) oraz Bloober Team.

Mariusz Antkiewicz
Gameplay Designer

Projektant i producent w Bloober Team, projektant mechanik w CD Projekt RED (Cyberpunk 2077).
W swoim wieloletnim doświadczeniu deweloperskim miał okazję pracować na wielu stanowiskach tj. projektant poziomów i rozgrywki, analityk kontroli jakości, programista skryptów i producent. Większość profesjonalnego doświadczenia zdobył w swoim rodzimym mieście – Krakowie, pracując w obecnie największych w mieście studiach deweloperskich: Bloober Team, oraz CD Projekt RED.

Michał Gałek
Narrative Designer / Writer

Scenarzysta komiksowy i growy, który ostatnie sześć lat spędził w CD Projekt Red pracując nad takimi tytułami jak Witcher 3, Witcher 3: Blood and Wine oraz Cyberpunk 2077.

Michał Lorczak
Level Designer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Wojciech Ostrycharz
Art Director

Ilustrator, animator, projektant z wieloletnim doświadczeniem w produkcji gier, filmów oraz reklam, nagradzany twórca krótkich animacji i teledysków; artysta koncepcyjny w firmie Techland (Dying Light, Dying Light 2, seria Call of Juarez, Dead Island) oraz w Platige Image (Film: Another day of LIfe, Trailery: Halo 5 Guardians, Dead Island Survivors, The Division 2, For Honor, oraz reklamy komercyjne).

Sebastian Spłuszka
Environment Artist

Absolwent krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych, główny grafik 3D w firmie Teyon, grafik otoczeniowy w CD Projekt RED (Witcher 3, Witcher 3: Blood and Wine) oraz główny grafik 3D w firmie Bloober Team (Layers of Fear, >observer_, Blair Witch, Layers of Fear 2, Medium).

Piotr Mierzwa
Hardsurface Artist

Muzyk, architekt, grafik 3d z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinie wizualizacji architektonicznych, produkcji filmowej, reklamy i grafiki użytkowej; świecie gier zadebiutował w 2014 roku w firmie Bloober Team szybko zdobywając doświadczenie w tworzeniu assetów i projektowaniu grafiki otoczenia; odpowiedzialny za takie tytuły jak Layers Of Fear, >observer_, Layers Of Fear 2; w Starward Industries zajmuje się tworzeniem pojazdów, robotów i statków kosmicznych.

Mateusz Lendor
Animator

Samouk, profesjonalną przygodę z animacją komputerową rozpoczął od 2009 roku w studiu motion capture firmy SoInteractive, gdzie szybko stał się liderem zespołu i nadzorował przebieg nagrań, obróbkę oraz edycję animacji m.in. dla Platige Image (Pepsi TV ad, Witcher 2 – cinematic, Euro 2012), Techland (Nail’d, Dead Island); główny animator w firmie Teyon; wykonywał animacje na zlecenia m.in. do CD Projekt RED (Witcher 3).

Brunon Lubas
Audio Designer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.